מצבר עד הבית באור יהודה

מצבר עד הבית באור יהודה

 

אנו מתמחים בהחלפת מצבר עד הבית באור יהודה, אנשי הצוות שלנו אחראים על החלפת מצברים אצל מאות לקוחות בכל חודש ויודעים לתת את המענה המהיר ביותר והמקצועי ביותר. תהליך החלפת המצבר הינו תהליך פשוט אך מצריך איש מקצוע עם הניסיון הדרוש אשר יבצע את החלפת המצבר באופן בטיחותי וזהיר. הטכנאים שלנו פרושים בנקודות מרכזיות באזור מרכז ולכן אנו מגיעים באופן במהיר ביותר עד ללקוח. אנו מבינים את הפאניקה שבה הלקוחות שלנו נמצאים במידה והרכב אינו מניע. אין צורך בדאגה מיותרת , ניתן לצלצל למוקד השירות שלנו שפועל עבורכם 24 שעות ביממה וידאג לחלץ אתכם מכל מצוקה. דואגים להתאים את מצבר מתאים ביותר עבור הלקוח ונדאג להגיע אליכם בזמן הקצר ביותר. לקוחותינו נהנים ממצבר חדש ואחריות מלאה אשר תדאג להשאיר אתכם ללא דאגות בנוגע למצבר. המצבר הינו אחראי לכל מערכות החשמל ברכב ולכן חשוב מאוד לשמור על מצבר תקין בכדי לוודא שכל מערכות הרכב יפעלו בצורה מושלמת. אורות הרכב, מערכת המיזוג , מערכת המולטימדיה ועוד מוזמנים ישירות מהמצבר ולכן חשוב מפעם לפעם לבדוק את תקינות המבצר. אורך החיים הממוצע של מצבר הינו כ-3 שנים ולכן במידה והנכם יודעים שהתאריך מתקרב יש להגדיל ראש ולמנוע לעצמכם כאב ראש מיותר בעתיד ולכן מומלץ לגשת לאיש מקצוע אשר יבצע בדיקה פשוטה.

אנו מתמחים בהחלפות מצברים באור יהודה , החלפת מצבר לרכב , החלפת מצבר לקטנוע , החלפת מצבר לאופנוע ועוד. ניתן לחייג אלינו בכל זמן ובכל מזג אוויר ואנחנו נדאג להחליף לכם את המצבר ולהציל לכם את היום. תהליך החלפת המצבר הינו תהליך מהיר וכבר תוך מספר דקות תוכלו להנות ממצבר חדש ולהמשיך את יומכם.

3 טיפים לפני קניית מצבר

1.יש לוודא איזה מצבר מתאים לרכב שלכם, ניתן לבדוק בספר הרכב את המלצת היצרן בעבור המצבר. היצרן מפרט אודות המצבר המתאים ביותר בעבור הרכב ולכן יש להיצמד להוראות היצרן. המצבר הינו אחראי על כל מערכות החשמל ברכב ולכן חשוב לשים מצבר ברמת עוצמה מספקת בכדי לאפשר למערכות הרכב השונות לפעול בצורה אופטימלית.

2.אחריות המצבר , כאשר רוכשים מצבר חדש יש לבדוק את תנאי האחריות של המצבר. לעיתים ניתן לראות מצברים זהים אך לפתע המחירים שונים. שוני המחירים נובע עקב תנאי אחריות שונים, יתכן והאחריות במצבר הזול הינה קצרה יותר ולכן חשוב לשים דגש על העניין.

3.לרכוש מצבר חדש בחנות אשר מתמחה במצברים וידעו להתאים את המצבר המתאים ביותר בעבור הרכב שלכם. ניתן לגשת לאיש מקצוע מקצועי אשר יש לו ניסיון בתחום החלפת המצברים. מרבית המצברים סטנדרטיים ניתן למצוא כמעט בכל חנות או מוסך אשר מבצעים החלפות מצברים ויש להם את הידע הדרוש.

לקוחות מספרים על שירות מצבר עד הבית

"שירות מעולה איש מקצוע מבין עניין שעשה את העבודה במהירות תודה רבה רבה "

סהר טויטו  

5/5

"נתקעתי באמצע הלילה ופשוט לא ידעתי מה לעשות , אחרי 25 דקות הגיע הטכנאי והחליף את המצבר. הצלתם אותי "

מיכאל ברודסקי

5/5
החלפת מצבר

"הגיעו אלי תוך זמן קצר עם המצבר המתאים וכבר אחרי רבע שעה המשכתי אל דרכי, ממליץ בחום "

רובי בדלוב

5/5

אז למה לפנות אלינו?

שירות מקצועי

זמינות 24 שעות

מצבר לקטנוע

הגעה מהירה

מחירים אטרקטיביים

מצבר לקטנוע

שירות עד הבית