מצבר עד הבית באזור

מצבר עד הבית באזור

 

אנו נותנים מענה ללקוחותינו בתחום החלפת מצבר , מתמחים בהחלפת מצבר עד הבית לרכב , החלפת מצבר לאופנוע , החלפת מצבר לקטנוע , החלפת מצבר למשאית ועוד. פירסט מצברים אחראים להחלפת אלפי מצברים בכל חודש לכל סוגי הרכבים. אנו נדאג להתאים בעבור הלקוח את המצבר המתאים ביותר ובנוסף נדאג לבצע החלפת מצבר יסודית ומקצועית בזמן הקצר ביותר. הטכנאים שלנו פרושים בנקודות מרכזיות באזור המרכז וכצואה מכך אנו מסוגלים להגיע עד ללקוח בזמן הקצר ביותר ולבצע החלפת מצבר. ראשית אנו נוודא האם מדובר בתקלת מצבר ולאחר שאנו יודעים וודאות כי אכן מדובר בתקלת מצבר אנו נמליץ על החלפת מצבר ונבצע זאת בעבור הלקוח. שירות הלקוחות שלנו זמין 24 שעות ביממה ונותן מענה ללקוחות רבים בכל מזג אוויר. המצבר הינו רכיב חשוב ביותר בפעילות הרכב , המצבר יש באחריות לתת זרם למערכות השונות של הרכב. מערכת מיזוג האוויר , מערכת המולטימדיה , מערכות התאורה ועוד יש לדואג לפעילות תקינה של המצבר. אורך חיי המצבר הינו כ-3 שנים ולכן יש לשים לב מתי בפעם האחרונה ביצעתם החלפת מצבר ולהיות עם היד על הדופק עקב כף תימנעו מהוצאות מיותרות ובנוסף מהרבה כאבי ראש. לקוחותינו נהנים ממצבר עד הבית באזור ובנוסף אנו דואגים לתת ללקוחות שלנו מחיר הוגן בעבור החלפת מצבר עד הבית. אנו מבינים את החוסר נוחות ל הלקוחות שלנו כאשר הרכב מסרב להניע ואתם תקועים במיוחד בהכי לחוץ שלכם ללא יכולת להתנייד , אנו נדאג להגיע עד אליכם בזמן הקצר ביותר ותוך מספר דקות תוכלו להמשיך את שגרת יומכם ותהנו ממצבר חדש. אנו מענקים בשירות שלנו מצבר חדש ובנוסף תעודת אחריות אשר תספק בעבורכם ביטחון ושקט נפשי בכל נושא המצבר ברכב.

3 טיפים שניתן לבדוק בכדי לוודא שמדובר בתקלת מצבר

1.בכל רכב ישנה נורה המתריעה על פעילות המצבר, במידה ונורת המצבר דלוקה הרכב רומז לכם כי ישנה בעיה עם המצבר ויש לגשת לאיש מקצוע ולבצע בדיקת של המצבר. מומלץ לא להתעלם כאשר נדלקת נורת המצבר ובאמת לגשת לאיש מקצוע אמין ולבצע את הבדיקה. 

2.אנחנו יודעים שרובכם לא אוהבים את להרים את מכנסה המנוע של הרכב, לעיתים יש לבדוק האם המצבר מחובר היטב לכבלים ובנוסף האם אין בלאי או קרעים של הכבל המחובר למצבר. בלאי של כבלי המצבר יכול לגרום הפסקה פתאומית של המצבר.

3.כאשר הנכם מנסים להניע את הרכב ואתם שומעים רעשים מוזרים והרכב מתקשה לבצע את הפעולה בסיסים של הנעה. בחודשי החורף הקרים ובמידה ולא נהגתם על הרכב הדבר יתכן ותוך כמה זמן אמור להסתדר אך אם וכאשר הדבר ממשיך לאורך זמן ניתן להביא שהמצבר מתרוקן ועתיד לסיים את דרכו בזמן הקרוב.

לקוחות מספרים על שירות מצבר עד הבית

"שירות מעולה איש מקצוע מבין עניין שעשה את העבודה במהירות תודה רבה רבה "

סהר טויטו  

5/5

"נתקעתי באמצע הלילה ופשוט לא ידעתי מה לעשות , אחרי 25 דקות הגיע הטכנאי והחליף את המצבר. הצלתם אותי "

מיכאל ברודסקי

5/5
החלפת מצבר

"הגיעו אלי תוך זמן קצר עם המצבר המתאים וכבר אחרי רבע שעה המשכתי אל דרכי, ממליץ בחום "

רובי בדלוב

5/5

אז למה לפנות אלינו?

שירות מקצועי

זמינות 24 שעות

מצבר לקטנוע

הגעה מהירה

מחירים אטרקטיביים

מצבר לקטנוע

שירות עד הבית