מצבר עד הבית ברמת השרון

מצבר עד הבית ברמת השרון

 

אנו מענקים שירות ייחודי המאפשר ללקוחותינו לחסוך הרבה זמן וכאב ראש החלפת מצבר עד הבית ברמת השרון. אנשי המקצוע שלנו מתמחים בתחום החלפת המצברים ובעלי ניסיון רב בתחום , מדי חודש אנו אחראים על החלפות מצברים בכל אזור המרכז ומאפשרים ללקוחותינו להמשיך את יומם כעבור זמן קצר. החלפת מצבר הינו תהליך פשוט למי שבעל ניסיון וביצע החלפות מצברים בעבר אז לכן מומלץ לפנות לגורם מוסמך אשר יבצע את פעולת החלפת המצבר, הדבר יעניק לכם ביטחון ברכב ובמצבר החדש. אני המקצוע שלנו פרושים נקודות מרכזיות במרכז הארץ ולכן הדבר מאפשר הגעה מהירה ככל האפשר עד ללקוח. נדאג לתאים בעבורך את המצבר המתאים ביותר. התאמת מצבר מתאים הינו קריטי לרכב כאמור אחריות המצבר הינם מערכות שונות של הרכב כגון מערכת המיזוג , מערכות המולטימדיה ומערכות התאורה ברכב ועקב כך חשוב להתאים את המצבר באופן מדויק בעבור הרכב אבל לא חשש אנו נדאג לבצע ההתאמה בעבורך ונחסוך לך זמן יקר. ניתן לחייג למוקד השירות שלנו 24 שעות ביממה ואנחנו נדאג להגיע עד אליך בכל זמן ובכל מזג אוויר. לקוחותינו באזור רמת השרון נהנים מהטבות ומחירים מיוחדים בעבור החלפת מצבר עד הבית. אנו מתמחים בהחלפת מצברים לכל סוגי הרכבים ועוד. החלפת מצבר לרכב , החלפת מצבר לקטנוע , החלפת מצבר לאופנוע , החלפת מצבר למשאיות. אנחנו נדאג בעבורך למצבר חדש עם תעודת אחריות עד הבית. אין צורך להיכנס לפאניקה ואין צורך לחשוש אנחנו נדאג שתצאו לדרך תוך זמן קצר.

3 טיפים לשמירה על המצבר

1.לוודא כיבוי של אורות הרכב. המצבר הינו "סוללה" של הרכב ואשר אנחנו משאירים את האור בתוך הרכב או הפנסים דולקים אנחנו בעצם מבצעים תהליך של פירוק הסוללה. חשוב מאוד לבדוק שכיבינו את אורות הרכב כי אחרת המצבר יתרוקן עד הסוף ולא תצליחו להניע את הרכב בבוקר.

2.לבדוק בקביעות את טעינת המצבר, מומלץ אחת לחצי שנה לבצע בדיקה יזומה של טעינת המצבר אז כאשר אתם ניגשים למוסך גם לתקלות אחרות תבדקו מהאיש מקצוע שיציץ על טעינת המצבר והדבר יכול לחסוך לכם זמן יקר בעתיד וכסף רב.

3.כאשר אתם טסים לחו"ל וככל הנראה לא יצא לכם להניע את הרכב במשך תקופה ארוכה מומלץ לבקש בכל זאת ממישהו קרוב שאחת למספר ימים ינסה להניע את הרכב ובכך תשמרו על טעינת המצבר.

לקוחות מספרים על שירות מצבר עד הבית

"שירות מעולה איש מקצוע מבין עניין שעשה את העבודה במהירות תודה רבה רבה "

סהר טויטו  

5/5

"נתקעתי באמצע הלילה ופשוט לא ידעתי מה לעשות , אחרי 25 דקות הגיע הטכנאי והחליף את המצבר. הצלתם אותי "

מיכאל ברודסקי

5/5
החלפת מצבר

"הגיעו אלי תוך זמן קצר עם המצבר המתאים וכבר אחרי רבע שעה המשכתי אל דרכי, ממליץ בחום "

רובי בדלוב

5/5

אז למה לפנות אלינו?

שירות מקצועי

זמינות 24 שעות

מצבר לקטנוע

הגעה מהירה

מחירים אטרקטיביים

מצבר לקטנוע

שירות עד הבית