You are currently viewing 10 דברים שאתה חייב לדעת לפני קניית מצבר
החלפת מצברים

10 דברים שאתה חייב לדעת לפני קניית מצבר

 

אחריות – כאשר רוכשים מצבר חדש חובה לשים לב לתנאי האחראיות אשר הנכם מקבלים. מרבית האנשים אינם נותנים לזה חשיבות אך קיימים הבדלים משמעותיים בתנאי האחראיות של יצרני המצברים. אחריות על המצבר הינה למעשה הביטוח שלכם על המצבר אשר יעניק לכם שקט נפשי ויחסוך הוצאות מיותרות.

התקנת מצבר- המצבר אחראי באופן ישיר למרבית מערכות הרכב אשר צורכות חשמל. מערכת מיזוג האוויר מושפעת מהמצבר בנוסף מערכות התאורה והפנים ועוד. ניתן להבין כי למצבר תפקיד משמעותי ולכן חשוב מאוד לתת לאיש מקצוע מוסמך להתקין את המצבר. התהליך יעשה במקצועיות תוך שמירת על כללי הבטיחות ויאפשר לכם לנהוג ללא דאגות.

מצבר יד שניה- מרבית אנשי המקצוע לא מספרים אודות האופציה של התקנת מצבר יד שניה. לעיתים הרכב כבר ישן ואין ברצונכם להתקין מצבר חדש ולכן כאן ניתן להתפשר ולחשוב על האפשרות של התקנת מצבר יד שניה לרכבכם. היתרון בהתקנת מצבר יד שניה הינו זול יותר כמעט מחצית ממחירו של מצבר חדש. החיסרון אורך תקופת החיים הינו קצר יותר. לשיקולכם העניין אך תדעו שקיימת האפשרות. אנו ממליצים על התקנת מצבר חדש לרכבכם אשר ידאג ישרת אתכם נאמנה בשנים הקרובות.

התאמת המצבר לרכב- יצרן הרכב מפרט באופן ברור אודות המצבר הדרוש לרכבם. יש להתייחס לעוצמת המצבר ולכן צריך לתת דגש על כמות האמפר של המצבר אשר אתם צריכים. המצבר אחראי על הפעלת מערכות הרכב השונות ולכן חשוב להתאים מצבר בעל עוצמה מתאימה לצורך הפעלת המערכות השונות. ניתן למצוא מידע במהירות באתרינו אודות המצבר. אנו יודעים שהנכם עסוקים מאוד ורוצים לחסוך זמן ולכן אנו דואגים להתאים את המצבר המתאים ביותר לרכב שלכם. ניתן להתקשר למוקד השירות שלנו 24 שעות ביממה ואנו נדאג לתת לכם מענה מהיר ומקצועי.

מצברים עד הבית- כאשר הרכב לא מניע ואתם שומעים קולות מוזרים , הרכב מתאמץ להניע אך לא מצליח יש להחליף כנראה מצבר. אין צורך לגרור את הרכב למוסך או ללכת לחנויות רכב לצורך קניית מצבר. אנו נדאג להגיע עד אליכם עם מצר חדש שמתאים בצורה מדויקת עבור הרכב שבבעלותכם. אנשי השירות שלנו יגיעו עד לביתכם תוך זמן קצר ויתנו מענה מקצועי.

תאריך יצור המצבר- כאשר המצבר יוצא מהמפעל אל השוק החופשי יש תאריך יצור אשר מוטבע על המצבר. יש להסתכל על תאריך יצור המצבר ולבדוק שהתאריך סמוך ככל הניתן עד להתקנתו ברכבכם.

אריזת המצבר- כאשר אתם רוכשים מצבר חדש לרכב יש לשים לב לאריזה של המצבר. מרבית המצברים מגיעים עם ניילון ומדבקות עליו למרות שחלק מהיצרנים אורזים בתוך קופסה יעודות. יש להסתכל שהמצבר ארוז ולהעביר מבט כללי שאין עליו פגמים שריטות חלודה וכו'.

רכישה ממקום אמין- יש לרכוש את המצבר ממקום מוכר אשר יכול לתת לכם אחראיות מתאימה ומבין במצברים. אל תתביישו לשאול כל שאלה העולה על דעתכם – איש מקצוע אשר מתמחה במצברים יאמר לכם את התשובה המקצועית ביותר וישאיר אתכם ללא ספקות מיותרות.

סימנים המעידים שיש בעיה במצבר- כאשר אתם מסובבים את מפתחות הרכב בציפיה שהרכב יניע אך במקום זאת אתם שומעים רעשים של ניסיון כושלים בתהליך ההנעה. כאשר מערכות הרכב מתחילות לעבוד לסירוגין. תבדקו את פנסי הרכב יתכן שחלקם לא עובדים. מערכת מיזוג האוויר עלולה לעבוד חלקית. בנוסף יש להסתכל על לוח השעונים האם נדלקה נורה מצבר אשר מעידה על בעיה.

אורך חיי המצבר- אורך חיי המצבר משתנה בין יצרני המצברים. אך נין לומר כאשר הנכם מתקינים מצבר חדש המצבר יאפשר לכם להינות משקט של כ-3 שנים. יש לחשוב על תנאי האחראיות השונים כאשר רוכשים מצבר חדש.



מחפשים לקנות מצבר לרכב? מתבלטים איזה מצבר צריך?

פירסט מצברים מתמחה בתחום המצברים – אנו נדאג לתת לכם תשובות לכל השאלות אשר מטרידות אתכם הקשורות להחלפת מצברים. אנשי המקצוע שלנו נותנים שירות למאות לקוחות בחודש וידאגו להתאים בעבורכם את המצבר המתאים ביותר לרכבכם. תהליך החלפת המצבר הינו תהליך אשר לוקח מספר דקות בודדות בזכות ניסיונם העשיר של אני המקצוע שלנו. 

ניתן ליצור קשר עם מוקד השירות שלנו 24 שעות ביממה ונדאג להגיע עד לביתכם ולצורך החלפת מצבר. מתמחים בהחלפת מצבר לרכב , החלפת מצברים לאופנוע , החלפת מצבר לקטנוע , החלפת מצבר למשאית.

לקוחות מספרים על שירות מצבר עד הבית

"שירות מעולה איש מקצוע מבין עניין שעשה את העבודה במהירות תודה רבה רבה "

סהר טויטו  

5/5

"נתקעתי באמצע הלילה ופשוט לא ידעתי מה לעשות , אחרי 25 דקות הגיע הטכנאי והחליף את המצבר. הצלתם אותי "

מיכאל ברודסקי

5/5
החלפת מצבר

"הגיעו אלי תוך זמן קצר עם המצבר המתאים וכבר אחרי רבע שעה המשכתי אל דרכי, ממליץ בחום "

רובי בדלוב

5/5

אז למה לפנות אלינו?

שירות מקצועי

זמינות 24 שעות

מצבר לקטנוע

הגעה מהירה

מחירים אטרקטיביים

מצבר לקטנוע

שירות עד הבית